tirsdag den 21. februar 2012

Fødselsdag

Dagen i går var fantastisk.
Mine forældre kom på uventet visit til en kop kaffe i løbet af formiddagen. Derefter kom en fantastisk dejlig veninde og hendes 4 måneder gamle dreng til lidt lækkert frokost. Hun var i 4 timer og snakken kørte bare om løst og fast, det er altid dejligt med sådanne venindebesøg.
Da Malthe var hentet lavede vi dejlig lagkage til endnu et skønt venindebesøg, og der kørte snakken igen. Det var virkelig en fantastisk dejlig måde at holde fødselsdag.
Rigtig god dag til jer derude.
Jeg fik desværre ikke taget billeder, så det må I undvære derude.

2 kommentarer:

  1. Velkommen i blogland og tillykke med fødselsdagen.. Håber du har lyst til at kigge forbi min blog evt blive fast læser ;0)
    Hold øje der kommer snart en fin give away..
    Ps: sig til hvis jeg på nogen måde kan hjælpe ifht blog opstart..
    Venlig hilsen Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mille,

      tusind tak :o) Så blev jeg fast læser på din blog, hvor ser den bare spændende ud - bliver da helt sikkert inspireret af den :o)
      Det kan sagtens være, jeg har brug for hjælp en gang i mellem, så skal jeg nok melde mig.
      Marlene

      Slet

Tusind tak fordi du læser med. Smid endelig en kommentar, og jeg vil forsøge at svare hurtigst muligt :o)