tirsdag den 28. februar 2012

...

I fredags holdt jeg fødselsdag for familien. Det er nu fantastisk med fødselsdag, jeg ELSKER simpelthen at få (og give) gaver. Jeg var så heldig bl.a. at score nogle smørrebrætter fra FermLiving, viskestykker fra Hay i de fedeste farver - hvid med pink striber og lys grøn med gule striber., lækker make-up fra Nilens Jord, en mini vase fra Kähler, en længe ønsket Kristian Vedel fugl, samt en halskæde fra Meandma, som endnu ikke er ankommet. Jeg glæder mig fantastisk meget til at modtage den.
Derudover havde min kære svigerinde, som er fan af rawfood, bagt en lækker lækker muffin.
Herunder lige nogle få billeder af de dejlige gaver.
De er  næsten for fine til at blive brugt.




Weekenden bestod af afslapning og hygge i det dejlige vejr. Hvor bliver ens humør bare SÅ meget bedre, når solen skinner fra en skyfri himmel.

I går kom posten med disse dejlige huse fra hende her.
Malthe syntes de skulle stå i vinduet... 
Meeen, hans mor var ikke helt enig... Så lige pt. bor de her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du læser med. Smid endelig en kommentar, og jeg vil forsøge at svare hurtigst muligt :o)